top of page
E2B1E629-361E-4B67-948E-A32BEA386EF0.JPG

Regulaminy i polityki

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminami i politykami obowiązującymi w naszym sklepie. Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami, z przyjemnością pomożemy.

  • Facebook
  • Instagram

Polityka zwrotów i reklamacji

Informacje o nas i jak się z nami skontaktować w przypadku zwrotu lub reklamacji:

Adres sklepu stacjonarnego:

Delikatesy Buono

Gawronów 6

40-527 Katowice

buono@buono-delikatesy.pl

Tel: +48 606 699 150

Reklamacje i zwroty

 

Stan wszystkich sprzedawanych przez nas produktów jest starannie przez nas kontrolowany. Po odebraniu zamówienia należy je otworzyć, i obejrzeć. Jeśli nie jesteś zadowolony z tego, co znajdziesz, zadzwoń do nas i jeśli to możliwe, zrób kilka zdjęć. Zrobimy co w naszej mocy, aby to naprawić. Ponieważ zajmujemy się produktami, które szybko zmieniają się wraz z wiekiem, prosimy o jak najszybszy kontakt w sprawie kwestii jakościowych.

 

Ze względu na aspekty higieniczno sanitarne co do zasady nie przyjmujemy zwrotów towarów sprzedawanych na wage i/lub produktów świeżych, o krótkich terminach przydatności do spożycia. Jeżeli coś Cię zaniepokoi skontaktuj się z nami, zrobimy co w naszej mocy żeby pomóc znaleźć rozwiązanie. Pozostałe produkty mozna zwrócić do 14 dni od zawarcia umowy.

 

Twoje prawa

 

Jeśli jesteś konsumentem, mamy prawny obowiązek dostarczania produktów zgodnych z umową. Dodatkowo, w przypadku niektórych produktów zakupionych przez Internet lub telefon, masz prawo do zmiany zdania i odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy. Nie masz jednak prawa zmienić zdania w pewnych sytuacjach, na przykład, gdy umowa dotyczy towarów łatwo psujących się i krojonych na wagę (dotyczy to wszystkich serów, wędlin i świeżych produktów spożywczych).

 

Jeśli masz prawo do anulowania umowy i chcesz to zrobić, po prostu poinformuj nas, że zdecydowałeś się anulować zamówienie. Najłatwiej to zrobić, kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem +48 606 699 150 lub e-mailem: buono@buono-delikatesy.pl

 

Jeśli anulujesz swoją Umowę:

 

Zwrócimy Ci cenę, którą zapłaciłeś za produkty. Możemy jednak zmniejszyć zwrot pieniędzy, aby skompensować zmniejszenie wartości produktów spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z nimi lub uszkodzeniem.

 

Dokonamy wszelkich zwrotów należnych Ci pieniędzy tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Ciebie produkt.

Zwrócimy pieniądze na kartę kredytową lub debetową, której użyłeś do zapłaty. Jeśli użyłeś kuponów do zapłaty za produkt, możemy zwrócić Ci kupony.

Kontakt

Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami, z przyjemnością pomożemy.

Tel: +48 606 699 150

bottom of page